
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaru
Przeznaczenie pisma:
Prowadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań klienta.
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Aby edytować pismo należy posiadać zainstalowany pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy dołączyć paczki, w której wysyłasz zakupiony produkt przez klienta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
informacje o zwrotach,informacje o zasadach zwrotu,informacja o zasadach zwrotu towaru,jak zwrócić zakupiony towar,zasady zwrotu towaru,pismo z zasadami zwrotu towaru
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Stan magazynowyKiedy sprzedajesz różnego rodzaju produkty i posiadasz magazyn - warto prowadzić stan magazynowy . Pozwoli Ci to uniknąć nieprzyjemnej sytuacji jaką może być sprzedaż produktu w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo z pytaniem o dokonywanie zakupów na kredytJeżeli zamawiasz produkty lub świadczenie usług od dłuższego czasu u jednego kontrahenta, płacąc przy tym cały czas gotówką - zapytaj o możliwości zamawiania na kredyt . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o nieprzyjęciu zwrotu towaruKontrahent zamówił u Ciebie towar i go odesłał do Ciebie nie podając konkretnej przyczyny? Twoja firma zrobiła wszystko zgodnie z umową oraz wysłała całe zamówienie? Możesz nie przyjąć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o zagubieniu towaru w trakcie transportuKlient wysłał do Ciebie uszkodzony towar na gwarancji? Naprawiłeś go, lecz mimo wysłania firmą kurierską odesłany produkt nie dotarł do klienta? Prawdopodobnie przesyłka zaginęła.... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaruZamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |