
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniu
Przeznaczenie pisma:
Otrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu.
Uwagi:
W przypadku gdy uszkodzenia w znaczącym stopniu nie wpłyną na jego jakość (przydatność) możesz poprosić o rabat na uszkodzony towar - w piśmie znajduje się akapit z taką informacją (w przypadku gdy towar jest za bardzo uszkodzony - usuń z dokumentu wzmiankę o rabacie).
Informacje techniczne:
Dokument tekstowy przeznaczony do edycji na własne potrzeby. Do edycji pisma będzie potrzebny pakiet MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo najlepiej przefaksować do dostawcy oraz wysłać listownie. Istnieje możliwość przesłania pliku z pismem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
uszkodzony towar,zwrot uszkodzonego towaru,rabat na uszkodzony towar,pismo z informacją o uszkodzonej dostawie,uszkodzony towar z dostawy,uszkodzony towar z zamówienia,uszkodzone części z zamówienia,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Anulowanie części zamówienia - z winy dostawcyOtrzymałeś niepełne zamówienie od dostawcy? Zrezygnuj z pozostałej części zamówienia i poproś o fakturę jedynie za rzeczy, które otrzymałeś. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o otrzymaniu wadliwego wyrobu / reklamacjaZamówiłeś towar od kontrahenta, który później sprzedałeś? Klient, który kupił produkt zwrócił go z powodu usterki? Wyślij pismo reklamacyjne do kontrahenta. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wstrzymanie dostawy - różne powodyTwój kontrahent nie dotrzymał warunków umowy? A może nie zapłacił za towar? Nie ma znaczenia - zawsze możesz wstrzymać wysyłkę zamówienia. Poinformuj go o tym pisemnie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i informacja o braku towaruKlient przysłał zamówienie? Niestety towaru nie ma na magazynie, lecz na dniach powinien dotrzeć? Poinformuj o tym klienta - niech zdecyduje czy przeczeka kilka dni, czy anuluje zamówienie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na zapytanie o obniżenie cen - odmowa z uzasadnieniemJeżeli otrzymałeś pismo z pytaniem o możliwość obniżenia cen - możesz odmówić. Poinformuj o tym swojego kontrahenta poprzez Pismo z odmówieniem obniżenia ceny . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o zezwolenie na wywieszenie reklamyJeżeli wynajmujesz budynek pod prowadzenie działalności gospodarczej i chcesz wywiesić reklamę firmy - musisz wystosować pismo z prośbą o zezwolenie na wywieszenie reklamy na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot zamówienia z powodu niemożności jego realizacjiZdarzają się sytuację kiedy nie masz możliwości zrealizować danego zamówienia. Czy to z powodu braku towaru, czy zupełnie z goła odmiennych problemów. W takich sytuacjach warto... |
Zobacz | Pobierz |