
Zg³oszenie problemu z zasiêgiem
Przeznaczenie pisma:
Je¿eli masz ca³y czas problemy z zasiêgiem sieci Orange, masz przerywane po³±czenia, problemy z nawi±zaniem ponownego po³±czenia - skorzystaj z pisma Zg³oszenie problemu z zasiêgiem.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci dokumentu tekstowego, które mo¿na od razu wydrukowaæ i wype³niæ rêcznie. Istnieje mo¿liwo¶æ edycji (wype³nienia) pisma na w³asne potrzeby za pomoc± aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce z³o¿enia pisma:
Pismo mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie w Punkcie Obs³ugi Klienta, wys³aæ na adres wskazany w pi¶mie lub faksem.
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
S³owa kluczowe:
reklamacja Orange,pismo z reklamacj± Orange,problem z zasiêgiem Orange,zasiêg Orange,Orange gsm,reklamacja do Orange,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Pro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki - Klient IndywidualnyPro¶ba o umorzenie odsetek za nieop³acone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknê³y przej¶ciowe problemy finansowe i z tego powodu nie mia³y mo¿liwo¶ci op³acenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy Business Everywhere - Klient BiznesowyW przypadku gdy koñczy siê umowa o ¶wiadczenie us³ugi bezprzewodowego dostêpu do internetu w sieci Orange - Business Everywhere i nie chcemy jej przed³u¿yæ nale¿y z³o¿yæ pisemne... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o biling za telefon stacjonarnySieæ Orange - PTK Centertel Sp. z o.o. do swojej oferty wprowadzi³a równie¿ us³ugê telefonii stacjonarnej. W przypadku gdy z niej korzystasz a rachunek, który otrzyma³e¶ wydaje Ci siê... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy Business Everywhere - Klient IndywidualnyJe¿eli koñczy siê okres, na który zosta³a podpisana umowa dotycz±ca ¶wiadczenie us³ugi bezprzewodowego dostêpu do internetu - Business Everywhere, a nie chcemy ju¿ wiêcej korzystaæ z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysoko¶æ rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzyma³e¶ rachunek za telefon i jest wy¿szy od przewidywanego - mo¿e to byæ spowodowane doliczeniem pewnych us³ug czy te¿ pakietów, których nie zamawia³e¶. W takiej sytuacji z³ó¿ w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o roz³o¿enie na raty nale¿no¶ci z tytu³u kary za zerwanie umowyWniosek o roz³o¿enie na raty nale¿no¶ci z tytu³u kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwi±za³y umowê z firm± Orange przed terminem jej zakoñczenia i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwi±zanie umowy - Klient BiznesowyW przypadku gdy nie chcemy ju¿ korzystaæ z oferty operatora sieci komórkowej Orange nale¿y z³o¿yæ wypowiedzenie. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzieñ rozliczeniowy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upowa¿nienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpowa¿nienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chc± otrzymaæ duplikat karty SIM, która uleg³a uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystuj±... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do wystawienia korekty faktury za niezamawiane us³ugiDostajesz fakturê i dziwisz siê, ¿e wyszczególniona jest us³uga, z której rezygnowa³e¶? Takie sytuacje siê przytrafiaj±. Jedynie co na to mo¿esz poradziæ to przygotowaæ odpowiednie pismo... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiêbiorstwa Energetyczne
- Przedsiêbiorstwa Gazownicze
- Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiêbiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spó³dzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- wiêcej kategorii