
Zawiadomienie o zmianie kierownika budowy lub inspektora nadzoru
Przeznaczenie pisma:
W przypadku gdy w trakcie realizacji inwestycji nastąpi zmiana na stanowisku kierownika budowy czy też inspektora nadzoru budowlanego należy poinformować o tym fakcie organ wydający pozwolenie na budowę. Do tego celu posłuży dokument zawiadomienie o zmianie kierownika budowy lub inspektora nadzoru.
Informacje techniczne:
Pismo zapisane jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji (wypełnienia) dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo należy złożyć w Urzędzie Miasta.
Miejsce zastosowania:
Urząd Miasta
Słowa kluczowe:
zawiadomienie o zmianie kierownika budowy,zawiadomienie o zmianie inspektora nadzoru,zmiana kierownika budowy,zmiana inspektora nadzoru,kierownik budowy,inspektor nadzoru budowlanego,inspektor budowlany,inspektor,kierownik
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Gospodarka nieruchomościami
![]() |
Wniosek o wyrażenie zgody na wykreślenie hipotekiJeżeli na Twojej nieruchomości widniał zapis hipoteki w Księgach Wieczystych a już ją spłaciłeś - złóż wniosek o wyrażenie zgody na wykreślenie hipoteki . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zawarcie umowy użyczenia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność MiastaWniosek o zawarcie umowy użyczenia nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta przeznaczony jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą, które chcą np. rozwinąć sieć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zmianę stawki procentowej opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntownej stanowiącej własność MiastaW przypadku kiedy własność nieruchomości, którą użytkujesz w sposób wieczysty spadła z różnych względów - możesz starać się o zmianę stawki procentowej opłaty rocznej za użytkowanie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntownej stanowiącej własność MiastaW celu uzyskania aktualnej kwoty, jaką należy opłacać za użytkowanie wieczyste nieruchomości, które stanowią własność Miasta należy złożyć wniosek o aktualizację opłaty rocznej z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o ustanowienie służebności gruntowejWniosek o ustanowienie służebności gruntowej przeznaczony jest dla osób posiadających nieruchomość i zarazem do tej nieruchomości nie prowadzi żadna droga dojazdowa. W takich... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie powierzchni użytkowejJeżeli posiadasz dom jednorodzinny i starasz się o dodatek mieszkaniowy potrzebujesz zaświadczenia o powierzchni użytkowej domu. W celu wydania takiego zaświadczenia należy zgłosić się do... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o ustalenie innego terminu zapłaty opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowejZdarzają się nieprzewidziane wydatki lub takie, które uniemożliwiają opłacenie niektórych opłat (np. wesele, komunia, etc.). W takich sytuacjach w celu przesunięcia terminu płatności za... |
Zobacz | Pobierz |
- Urząd Miasta
- Architektura i planowanie przestrzenne
- Bezpieczeństwo i zarządzanie kryzysowe
- Drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Geodezja i Kataster
- Gospodarka nieruchomościami
- Konserwacja zabytków
- Miejski Rzecznik Konsumentów
- Ochrona środowiska
- Oświata
- Polityka lokalowa
- Polityka społeczna
- Skargi i wnioski
- Sprawy komunalne
- Sprawy komunikacyjne
- Sprawy obywatelskie
- Urząd Stanu Cywilnego
- więcej kategorii