
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki - Klient Biznesowy
Przeznaczenie prośby:
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla firm, które zostały dotknięte przez kryzys finansowy co spowodowało problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia kilku kolejnych faktur z rzędu.
Informacje techniczne:
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki zapisana jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji dokumentu na własne potrzeby za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia prośby:
Po podpisaniu prośby należy ją wysłać listownie na adres korespondencyjny wskazany w piśmie, przesłać faxem lub udać się do Salonu Sprzedaży TP lub Orange.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o.
Słowa kluczowe:
umorzenie odsetek,prośba o umorzenie odsetek,zaległe płatności orange,wniosek o umorzenie odsetek,odsetki ustawowe,odsetki operatora,odsetki karne u operatora,operator gsm,orange,abonament orange,orange gsm
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Orange Polska - Oferta Komórkowa
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient IndywidualnyW przypadku gdy kończy się umowa z operatorem a nie chcemy już jej przedłużać to należy złożyć pisemne oświadczenie woli o rezygnacji z usług sieci Orange. Należy pamiętać, że okres... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy - Klient BiznesowyW przypadku gdy nie chcemy już korzystać z oferty operatora sieci komórkowej Orange należy złożyć wypowiedzenie. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień rozliczeniowy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Infolinii 801Numer Infolinii 801, który posiadasz u operatora Orange Polska nie sprawdził się w Twoim przypadku? A może kończysz z działalnością gospodarczą? Niezależnie od powodu pamiętaj aby... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upoważnienie do odbioru karty SIM - Klient IndywidualnyUpoważnienie do odbioru karty SIM przeznaczone jest dla osób fizycznych i chcą otrzymać duplikat karty SIM, która uległa uszkodzeniu, zniszczeniu a do odbioru wykorzystują... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zgłoszenie problemu z zasięgiemJeżeli masz cały czas problemy z zasięgiem sieci Orange, masz przerywane połączenia, problemy z nawiązaniem ponownego połączenia - skorzystaj z pisma Zgłoszenie problemu z zasięgiem . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient BiznesowyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon firmowy i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o zwrot nadpłaty na konto bankoweWniosek o zwrot nadpłaty na konto bankowe przeznaczony jest zarówno dla firm jak i przedsiębiorstw, które posiadają nadpłatę za usługi telekomunikacyjne u operatora Orange i chcą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zmiana danych fakturowychW przypadku kiedy posiadasz telefon na abonament i zmieniły się dane do wystawiania faktury, np. zmiana nazwiska, adres, - należy poinformować o tym operatora. Do tego celu służy dokument... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii