
Prośba o przedłużenie terminu płatności
Przeznaczenie prośby:
Jak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że nie jesteś w stanie zapłacić za fakturę. Wyślij wtedy pismo - prośba o przedłużenie terminu płatności.
Uwagi:
Jeżeli współpracujesz z kontrahentem od dłuższego czasu to możesz wysłać takie pismo. Pamiętaj - jeżeli Twój kontrahent wyrazi zgodę na przedłużenie terminu płatności - dokonaj wpłaty w ustalonym przez Ciebie terminie. Nie zapomnij o tej sytuacji gdy ten sam kontrahent wystąpi w tej samej sprawie do Ciebie.
Informacje techniczne:
Wniosek o przedłużenie terminu płatności można od razu wydrukować a po ręcznym wypełnieniu wysłać do kontrahenta. Istnieje możliwość edycji pisma (np. w pakiecie MS Office lub OpenOffice) na własne potrzeby - np. dodając dane firmowe, adres kontrahenta, etc.
Miejsce złożenia prośby:
Pismo z prośbą o przedłużenie terminu płatności należy przesłać do kontrahenta.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
przedłużenie terminu płatności,prośba o przedłużenie terminu płatności,wniosek o przedłużenie terminu płatności,przykładowa prośba o przedłużenie terminu płatności,wzór prośby o przedłużenie terminu płatności,przedłużenie płatności,wniosek o przedłużenie płatności,
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Formularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnejFormularz notatek z rozmowy kwalifikacyjnej przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które rozpoczęły nabór na wolne stanowisko pracy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą jakościKiedy chcesz sprawdzić jak Twój poziom usług odbierają kontrahenci i klienci - skorzystaj z rozwiązania jakim jest ankieta ze skalą jakości . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wysyłce towaruZaopatrujesz różne firmy w towary? Miłym gestem jest poinformowanie klienta, że zamówiony przez niego towar został już wysłany. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatnościJeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ocena pracownikaBy podnieść wydajność w pracy - należy przeprowadzać wewnętrzny audyt z wykonywanej pracy. Na podstawie audytu możesz ocenić pracownika. Ocena pracownika pozwoli Ci na określenie... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo do przewoźnika dotyczące zwrotu towaruZamówione w Twojej firmie produkty wysyłasz firmami kurierskimi? Klient nie odbiera towaru? Zdajesz sobie zapewne sprawę, że za magazynowanie przesyłki przez firmę kurierską jest PŁATNE... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zwrot towaru z powodu pomyłki magazynieraKlient zamówił u Ciebie produkt a osoba odpowiedzialna za pakowanie paczek omyłkowo wysłała zły towar? W ponownej przesyłce umieść ten list z przeprosinami za zaistniałą sytuację. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |