
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie.
Uwagi:
Wiadome jest, iż z różnych względów można się spóźnić z dokonaniem płatności. W geście firmy stoi zgoda na przedłużenie terminu ale nie można zapominać, że Ty również masz zobowiązania wobec kontrahentów i pracowników. Dlatego odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności jest niekiedy nieunikniona.
Informacje techniczne:
Pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma odmawiającego przedłużenie terminu płatności na potrzeby firmowe za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z odmową należy przesłać do kontrahenta, który poprosił o ponowne przedłużenie terminu płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności,wzór odmowy przedłużenia terminu płatności,odmowa przedłużenia terminu płatności,przykładowe pismo odmawiające przedłużenie terminu płatności,zmiana terminu płatności,odmowa zmiany terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Formularz zamówienia - standardowyStandardowy formularz zamówienia produktów. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie natychmiastowego dostarczenia towaruZamówiłeś produkty u kontrahenta? Jednak, ten spóźnia się z jego dostarczeniem mimo, że spełniłeś wszystkie warunki kupna (np. zapłaciłeś już za produkt). Wyślij to pismo kontrahentowi... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Upomnienie z powodu nieuregulowania fakturyJeżeli Twój kontrahent nie uregulował faktury za wysłane mu towary lub wykonanie usługi - wyślij do niego upomnienie . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu dostawyMasz podpisane kontrakty na dostarczenie towarów? Niestety z przyczyn niezależnych od Ciebie nie możesz wywiązać się z terminów dostaw? Prześlij to pismo z prośbą o przedłużenie terminu... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wezwanie do zapłatyJeżeli Twój kontrahent spóźnia się z płatnościami pomimo kontaktów telefonicznych z Twojej strony wyślij mu wezwanie do zapłaty . Jest to pierwsza oznaka, że sprawa może skończyć... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościJak wiadomo, nie zawsze można wywiązać się ze swoich zobowiązań. Niejednokrotnie możliwość uregulowania płatności wiąże się ze sprzedażą konkretnemu klientowi. Zdarzają się sytuacje, że... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo reklamacyjne i zwrot zakupionego towaruZamówiłeś pewne produkty, które okazały się gorsze od przesłanej specyfikacji technicznej oraz przekazanych próbek? Złóż pismo reklamacyjne z informacją o zwrocie przesłanego towaru. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |