
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności
Przeznaczenie pisma:
Jeżeli kontrahent po raz kolejny wystąpił o przedłużenie terminu płatności - możesz mu odmówić, żądając przy tym zapłaty w określonym terminie.
Uwagi:
Wiadome jest, iż z różnych względów można się spóźnić z dokonaniem płatności. W geście firmy stoi zgoda na przedłużenie terminu ale nie można zapominać, że Ty również masz zobowiązania wobec kontrahentów i pracowników. Dlatego odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności jest niekiedy nieunikniona.
Informacje techniczne:
Pismo można od razu wydrukować i wypełnić ręcznie. Istnieje możliwość edycji pisma odmawiającego przedłużenie terminu płatności na potrzeby firmowe za pomocą pakietu MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia pisma:
Pismo z odmową należy przesłać do kontrahenta, który poprosił o ponowne przedłużenie terminu płatności.
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
Odmowa kolejnego przedłużenia terminu płatności,wzór odmowy przedłużenia terminu płatności,odmowa przedłużenia terminu płatności,przykładowe pismo odmawiające przedłużenie terminu płatności,zmiana terminu płatności,odmowa zmiany terminu płatności
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Pismo - Odmowa naprawy gwarancyjnejKlient odesłał Ci produkt w ramach gwarancji? Okazało się, że już ktoś "majsterkował" przy urządzeniu? W takich wypadkach naprawienie produktu nie podlega prawom gwarancji. Poinformuj... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Odpowiedź na skargęJeżeli przytrafiło Ci się otrzymać skargę na jednego z pracowników - wypadałoby odpowiedzieć oficjalnym pismem do klienta, który ją złożyć oraz porozmawiać z pracownikiem na ten temat. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001Ankieta pomiaru zadowolenia klienta ISO 9001:2001 przeznaczona jest dla firm, które wprowadziły w swoich strukturach standaryzację według norm ISO 9001:2001. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo informujące o zasadach zwrotu towaruProwadzisz sprzedaż wysyłkową? Dołącz do każdego zamówienia podziękowanie za zakup oraz informację o możliwości zwrotu zakupionego towaru w przypadku, gdy nie będzie spełniał oczekiwań... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nota korygującaNotę korygującą może wystawić tylko i wyłącznie nabywca towaru lub usługi, która służy w celu sprostowania błędu w fakturze. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Dotyczy wybrakowanego towaruZakupiłeś towar u kontrahenta. W momencie odebrania przesyłki wszystko wyglądało ok? Dopiero w trakcie stopniowej sprzedaży ujawniły się wady ukryte? Złóż reklamację do sprzedawcy. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia dostawyJeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Ankieta ze skalą ważnościAnkieta ze skalą ważności przeprowadzona wśród kontrahentów i klientów pozwoli Ci otrzymać informację - co tak na prawdę ma znaczenie dla osób, które obsługujesz. |
Zobacz | Pobierz |