
Księga pocztowa - poczta wychodząca
Przeznaczenie formularza:
Aby nie pogubić się w wysyłanej korespondencji firmowej dobrze jest wprowadzić dokument - Księga pocztowa - poczta wychodząca. W księdze tej należy wprowadzać każdą korespondencję wychodzącą z firmy wraz z informacjami, co jest zawarte w korespondencji, do kogo jest kierowana itp.
Informacje techniczne:
Formularz zapisany jest w postaci pliku tekstowego, który można od razu wydrukować i wypełniać ręcznie. Istnieje możliwość równoległego prowadzenia księgi w postaci elektronicznej za pomocą aplikacji MS Office lub OpenOffice.
Miejsce złożenia formularza:
Wydrukowaną księgę najlepiej przechowywać w sekretariacie lub w innym miejscu gdzie jest nadawana poczta.
Dokument przeznaczy dla:
firmy
Miejsce zastosowania:
Przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe:
księga pocztowa,książka pocztowa,poczta wychodząca,księga poczty wychodzącej,firmowa poczta,poczta w firmie,poczta wychodząca w firmie,korespondencja wychodząca,księga korespondencji wychodzącej
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii Zamówienia, reklamacje, itp
![]() |
Prośba o przedłużenie terminu płatnościNiekiedy może przytrafić się sytuacja, kiedy Twoja firma nie będzie miała możliwości uregulowania należności - z różnych powodów, np. inny kontrahent spóźnia się z zapłatą za usługi, -... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Informacja o braku zamówionego towaru wraz z możliwością specjalnego zamówieniaKlient zamówił u Ciebie produkt? Niestety nie posiadasz go w swoim żadnym magazynie? Masz możliwość sprowadzenia produktu bezpośrednio od producenta? Poinformuj o tym wszystkim swojego... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o chwilowym braku towaruKontrahent złożył w Twojej firmie zamówienie? Niestety cały towar został już wyprzedany a nie wiesz dokładnie kiedy będzie nowa dostawa? Wyślij do niego pismo z informacją o chwilowym... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Protokół reklamacjiW przypadku kiedy zakupiony towar nie nadaję się do użycia - jest uszkodzony - należy złożyć reklamację. Do tego celu oprócz pisma reklamacyjnego niezbędny jest protokół reklamacji . |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Nieprzyjęcie zamówienia z powodu zaległościOtrzymałeś zamówienie od kontrahenta z prośbą o natychmiastową realizację oraz udzielenie kredytu na towar? Okazuje się, że kontrahent ma jeszcze nieopłacone poprzednie zamówienia?... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Anulowanie części zamówienia - z winy dostawcyOtrzymałeś niepełne zamówienie od dostawcy? Zrezygnuj z pozostałej części zamówienia i poproś o fakturę jedynie za rzeczy, które otrzymałeś. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Żądanie potwierdzenia dostawyJeżeli gonią Cię terminy, a do wykonania swoich usług potrzebujesz innych materiałów, gdzie jesteś zależny od dostaw kontrahentów - przyda Ci się dokument Żądanie potwierdzenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o wysyłce towaruZaopatrujesz różne firmy w towary? Miłym gestem jest poinformowanie klienta, że zamówiony przez niego towar został już wysłany. |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Zapytanie o rabat od ceny wyrobów - hurtW przypadku kiedy zamierzasz nabyć w danej firmie większą ilość wyrobów a dopiero zaczynacie współpracę - nic nie stoi na przeszkodzie by nie spytać się o rabat ze względy na większą... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo - Informacja o uszkodzonym towarze w zamówieniuOtrzymałeś uszkodzony towar, który zamawiałeś u kontrahenta? Niezwłocznie go o tym poinformuj - zaraz po jego otrzymaniu. |
Zobacz | Pobierz |