
Pismo o rozwiązanie umowy - Telefon na abonament - Klient Indywidualny
Przeznaczenie pisma:
Wniosek składamy w celu rozwiązania umowy z operatorem sieci ERA dotyczącej świadczenia usług telefonicznych.
Uwagi:
Najlepszym rozwiązaniem jest złożenie pisma w POK w dwóch egzemplarzach. Jeden pozostawiamy operatorowi a drugi zachowujemy dla siebie - z datą przyjęcia pisma oraz pieczęcią POK, który przyjął wniosek.
Informacje techniczne:
Dokument zapisany jako plik WORD - do edycji na własne potrzeby. Można wniosek od razu wydrukować i wypełnić ręcznie, bądź wypełnić na komputerze i wtedy dopiero wydrukować.
Miejsce złożenia pisma:
Dokument składamy w Punkcie Obsługi Klienta sieci ERA. Istnieje możliwość wysłania wniosku Faxem na numer Biura Obsługi Klienta lub listownie na adres korespondencyjny operatora. Należy pamiętać, że okres wypowiedzenia trwa 30 dni ze skutkiem na ostatni dzień okresu rozliczeniowego.
Dokument przeznaczy dla:
osoby fizycznej
Miejsce zastosowania:
Polska Telefonia Cyfrowa - T-Mobile / ERA
Słowa kluczowe:
abonament era,rozwiązanie umowy z erą,era abonament,abonamenty sieci era,rozwiązanie umowy z erą,zerwanie umowy z erą,zerwanie umowy era,era zerwanie umowy,wzór rozwiązania umowy z erą,wniosek do ery o rozwiązanie umowy,abonament t-mobile,rozwiązanie umowy z t-mobile,t-mobile abonament,abonamenty sieci t-mobile,rozwiązanie umowy z erą,zerwanie umowy z t-mobile,zerwanie umowy t-mobile,t-mobile zerwanie umowy,wzór rozwiązania umowy z t-mobile,wniosek do ery o rozwiązanie umowa
Pobierz terazInne dokumeny z kategorii T-Mobile / ERA
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon na abonament, które chcą przenieść swój nr telefonu z... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunkiProśba o umorzenie odsetek za nieopłacone rachunki jest przydatnym dokumentem dla osób, które dotknęły przejściowe problemy finansowe i z tego powodu nie miały możliwości opłacenia... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Reklamacja na wysokość rachunku - Klient IndywidualnyKiedy otrzymałeś rachunek za telefon i jest wyższy od przewidywanego - może to być spowodowane doliczeniem pewnych usług czy też pakietów, których nie zamawiałeś. W takiej sytuacji złóż w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieciWniosek o potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru abonenta do sieci przeznaczony jest dla osób posiadających telefon pre-paid (tzw. "na kartę"), które chcą przenieść swój nr... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pismo o rozwiązanie umowy - Blueconnect - Klient BiznesowyNależy pamiętać o tym, że większość wypowiedzeń należy składać do 30 dni przed upływem terminu na jaki została podpisana umowa. W przypadku gdy ten termin nie zostanie zachowany - umowa... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w T-MobilePełnomocnictwo do reprezentowania firmy w T-Mobile przeznaczone jest dla firm, które chcą upoważnić konkretną osobę do reprezentowania interesów firmy w kontaktach z operatorem... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-fakturyRezygnacja z faktury w formie elektronicznej - e-faktury przeznaczona jest dla wszystkich osób - zarówno indywidualnych jak i firm, które chcą zrezygnować z otrzymywania faktury w... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Wniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowyWniosek o rozłożenie na raty należności z tytułu kary za zerwanie umowy przeznaczony jest dla osób, które rozwiązały umowę z firmą Aster przed terminem jej zakończenia i... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Rozwiązanie umowy na abonament - przejście na kartę - Klient BiznesowyJeżeli kończy Ci się umowa na abonament w sieci Era , jesteś klientem biznesowym i nie chcesz przedłużać umowy a chcesz zachować numer - masz możliwość przejścia na telefon na... |
Zobacz | Pobierz |
![]() |
Prośba o rozłożenie rachunku - faktury - na raty - Klient IndywidualnyCiężka sytuacja finansowa oraz wysoki rachunek - niezależnie z jakiego powodu został tak "nabity" - może doprowadzić do tego, że nie będziesz w stanie opłacić faktury. W takiej sytuacji... |
Zobacz | Pobierz |
- Media
- Operatorzy Telekomunikacyjni
- Orange Polska - Oferta Komórkowa
- Orange Polska - Oferta Stacjonarna
- Plus
- T-Mobile / ERA
- Play
- Netia
- UPC Polska
- Vectra
- DIALOG
- Multimedia Polska S.A.
- ASTER
- INEA
- TOYA
- Przedsiębiorstwa Energetyczne
- Przedsiębiorstwa Gazownicze
- Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
- Przedsiębiorstwa Wodno-Kanalizacyjne
- Spółdzielnie mieszkaniowe
- Internet
- Telewizja
- więcej kategorii